Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dukáty, dukáty, kde jsou mé dukáty?

Tak jsem začala na iDnes blogovat. Koukla jsem, že pod příspěvky se dá i diskutovat. Ale to mě moc nebere, já radši diskutuju z očí do očí, tyhle anonymní diskuse mě dost deptaj'. - Ha! Někdo mi napsal pod příspěvek komentář. Přeci jen se sluší odpovědět! Kruci, nejde to, musím se zaregistrovat. – To je hloupý, registrovat se, abych mohla diskutovat na svém vlastním blogu!

Co nejrychleji se registruji, různá upozornění a informace všechny bez přečtení odklikávám. Stejně mi to trvá sto let, já na tydle registrace fakt nejsem... Buď to tvrdí, že jméno už je obsazené, nebo to otravuje nějak jinak. Obrázek lišky, co se mi tam nabídl, moc se mi líbil a co jsem si tedy zaklikla, se změnou mého jména zase záhadně zmizel. uáá! Ale nemám čas ho znovu hledat.

Honem odpovídám na příspěvek, i když kdo ví, kde už je přispěvateli konec... Ha, další příspěvek! Kliknu... a ono mi to říká, že smím mít jen jeden příspěvek, protože nemám nějaké dukáty... Grrrrr... jak já nerada registrace, a ještě míň sbírání bodů a kreditů a etiket atd.... To fakt užírá strašně času, a tím i života.

Zuřím, jsem frustrovaná, očividně už dnes na nic neodpovím. Přes rudou mlhu si čtu o sběru dukátů. Říká se tam, že kdo si pravidelně otvírá iDnes, už je určitě má. Další moje grrrrrrrrr – to já dělám, ale to bych tam bývala musela být zaregistrovaná, a já ty registrace fakt nemusím...

No, ale teď vztekle klikám po iDnes, abych aspoň něco nasbírala. Jsem pěkně otrávená... Nějak jsem vložila moc emocí do těch voleb, co právě skončily... Teď jsem utahaná, leze mi na nervy vše, zvlášť tohle registrování, klikání, hopkání po webu, zjišťování, jak vůbec co a jestli vůbec funguje...

x x x

Dala jsem si pauzu. Od blogů, webů. diskusí. Ale už jsem zase zpět. Občasným poklikáváním jsem nasbírala přes dvě stě těch zlatých potvor, tak jsem snad z obliga. Vím, že je tam něco o hranici tří set, po které mohu diskutovat, jak chci... Ale dvě stě už mi určitě dovolí aspoň pár příspěvků!

Zas jsem vyrobila blog. A diskuse se tam dost rozjíždí. Odpovím na jeden komentář...

ale na tohle musím OPRAVDU TAKY odpovědět! – Vždyť to zase nejde!!!!.... grrrrrrrrrrrr... vypnu a zase zapnu počítač... to by v teorii mělo stačit?!? aspoň ještě jeden příspěvek!!! – nejde to stejně, ať už je to tak nastavené nebo jen moje nešikovnost...

Ale už se možná blížím třem stovkám zlatých potvor! Kolik že jich mám?! – Ach jo! Zapomněla jsem se zalogovat, tak už půl dne klikám naprázdno!

x x x

Smyslem mého života teď je proklikat se do tří stovek. Tak klikám, klikám jako zběsilá. A ze zlomyslnosti a frustrace se pouštím do soutěže: schválně, kolik bodů naberu tím, že proklikám ikskrát tentýž článek, ale z různých záložek!!! – Prima, patnáct dvacet bodů jsem vyklikala, než mě to stoplo!

Teď v sobotu jsem četla v příloze Lidovek, že jedno kliknutí na Internetu s sebou nese produkci 7 gramů CO2. Tak ať žije ekologie!

 

PS Přiznávám, že konečně už ty prožluklé dukáty mám. Ale byl to boj!!!

Autor: Vlasta Lišková | pátek 18.6.2010 9:45 | karma článku: 13,27 | přečteno: 1039x
  • Další články autora

Vlasta Lišková

Umění vyjednávání aneb Ovce nebo kráva

Velký šéf AB pověřuje tým svých vyslanců: „Běžte a zjistěte, co bychom jim tak mohli dát, aby toho bylo co nejmíň – nejradši nic!“

16.4.2018 v 11:16 | Karma: 14,34 | Přečteno: 380x | Diskuse| Politika

Vlasta Lišková

Manažere, manažere… aneb Do roka a do dne se ti to rozpadne!

Tak nám skvělá reforma policie právě zcela rozložila nejlépe fungující policejní útvar... a všichni teď budou řešit, na čí přání se tak stalo a kdo se z toho bude radovat.

10.6.2016 v 12:08 | Karma: 20,83 | Přečteno: 1446x | Diskuse| Politika

Vlasta Lišková

Trable s přátelstvím a s Čínou

Jsou hodnoty, které se dají spočítat v peněžních prostředcích a výši zisku. Jsou hodnoty, u kterých to není možné. Jako jsou přátelství a čest. A tohle teď balancujeme v našich smlouvách s Čínou.

29.3.2016 v 14:39 | Karma: 13,96 | Přečteno: 339x | Diskuse| Politika

Vlasta Lišková

Modrá tykadla aneb Kdo je náš nepřítel

V jedné blíže neurčené demokratické zemi v blíže neurčené době na blíže neurčené planetě vedou dva občané diskusi:

26.11.2015 v 12:58 | Karma: 8,36 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Lišková

Pohádka na sobotu o ztraceném papouškovi

Byla jednou jeden farmář a měl malou farmu. Farmičku jako formičku, ale nebyla to farma jen tak ledajaká. Měl hnědé slepice, které běhaly po dvoře, kvokaly, kdákaly, hrabaly, zobaly a snášely vejce. Měl krocany, kteří se nakrucovali a hudrovali a vypadali tak impozantně, že se jich každý bál. Měl perličky, které opravdu perlily v tom, jak vypadaly zajímavě a exoticky. A měl dokonce i pár pávů, kteří se s roztaženými ocasy procházeli po dvoře a dodávali farmě tu správou vznešenost. No uznejte, ne každá farma si může dovolit pávy!

10.3.2012 v 17:50 | Karma: 11,82 | Přečteno: 1512x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Plamenů se nezalekli. Američané pomáhali, dokud řidiče nevytáhli

24. dubna 2024  19:33

Starší řidič ve čtvrtek u americké Minnesoty sjel z dálnice a narazil do sloupu veřejného...

Biden podepsal miliardy, Kyjev hned dostane munici HIMARS a obrněnce Bradley

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  19:30

Sledujeme online Americký prezident Joe Biden dnes po několikaměsíčním schvalování v Kongresu podepsal zákon...

Lidovci znovu pokárali Cyrila Svobodu, ale vyhazov ze strany se nekoná

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  19:26

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších politiků, bývalého šéfa strany...

Hrozí scénář Twitter? TikTok v USA narazil, šanci větří mocní miliardáři

24. dubna 2024  19:25

Čínské sociální síti TikTok ve Spojených státech po úterním hlasování Senátu zvoní hrana. Její...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 877x
Normálně příslušnice Pražské kavárny, leč toho času působící na detašovaném pracovišti, neboť se vrátila do svého rodného města, aby se starala o maminku.

Seznam rubrik